peace =P

Sunday, February 13, 2011

unexpected

already pass 2 days after my birthday...

well, wish paling banyak dapat kat facebook...
msg on phone, ade la....mane2 y rapat...
tp sedikit sedih bile kawan2 rapat sgt x wish...(ade je "tp", xbersyukur plak rsnyer..)

ape2 pun...my coursemate buat surprise birthday kat putrajaya...
wow!!!xpernah pun impikan...

i have a lotz of surprising happen on my birthday this year...

1. the first person that wish me is my coursemate...credit to pakcik akmal...

2. i got a call from my best friend...(even though 2nd person to wish)...credit to pakcik syafiq

3. i got surprise birthday celebration at putrajaya....( pergi naik MPV 9 orang...serius best)
thankz to:
mawi the driver, ctea, sue, cik mimi, teh, prisca, my "bapak" akmal, and my "adik" sobah...
thankz u guyzzz....suke...buat lagi la next year....

4. i got a lot, a lotz of green box chocolates from my sister, siti...(thatz my dream to get chocolate on birthday)

5. my other sister, k.na and her hubby give me a piece of gold (buah rantai love)...a piece ke??
well, mahal kot as birthday present...i called it speechless gift...

6. my niece giv me birthday present (pen, and qiblat compas)...surprise because she just 8 years old...hellllloooo...8 years old ok...wow!!!

and the last surprise is......

7. mase p kedai tadi..nk beli air 100 plus utk kakak...(upah sebab die nk hntar aq balik UPM malam)...then, tibe2 untie kat kedai tu nyanyi borthday song utk aq....
ops~~~~hati aq: "eh..mane die tau???"...sgt terkezuuut aq...da ler depan anak lelaki die 2 org...
ops...ter"blusing" la skit...adoyaiiiii...

rupe2nyer anak buah aq inform...glamour sehhh...haha

ade lagi ke lepas nie??
ermm....xtau la kan...da 13hb pun....
mlmpau la klu hari2 nak pikir birthday aq je...haha

ape2 pun...semua nye best this year...
hilang la miserable aq sebentar....

p/s: still sgt kucar kacir skit...byk nyer keje sihir nk kne buat....
ya,ALLAH jgn la biarkan aq uruskan dunia aq sendiri...dan kekalkan lah hambaMu ini dijalan ini sehingga nafas terakhir...aminnn...insya-Allah....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

try tengok

advice (10) aku (24) art (11) bestfrenz (2) cerpen diri (1) cinta (54) dakwah (16) daurah (19) diaries (95) english (11) fakta (1) family (1) free (5) friend (29) gaza (4) hadith (2) hurt (4) iklan (1) insaf (37) islamic (37) jihad (7) jiwakacau (16) lirik (10) love (55) lyrics (7) nasyid (7) o (13) palestine (7) perantau (12) photography (10) puase (7) sahabat (35) sajer jer (38) share (3) sharing (208) soalan (52) stalker (4) tazkirah (17) usrah (15) video (5) wordless wednesay (1)